baner
Formularz
Formularz
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
  • Events 2021-04-12
  • Events © Organizatorzy Przytuliska Literackiego zapraszaja na spotkanie z pania Helena Knapczyk. tym razem spotykamy sie w nowym miejscu: Mayka's Gallery mieszczacej sie pod adresem 111 Lester str., w Wallington, NJ... w niedziele, 18 kwietnia 2021 roku o godzinie 4 po poludniu, wstep wolny. serdecznie zapraszamy. <more> 1757477
  • price $: free
  • name: Elzbieta
  • Contact:
  • baner
  • Events 2021-04-12
  • Events © Uwaga polscy mieszkancy Greenpointu - czy zamkniete ulice dla samochodow maja na ciebie negatywny wplyw. Prosze przyjdz i wyraz swoje obawy do przedstawicieli Departamentu Transportu Greenpointu. DOT bedzie na miejscu naprzeciwko parku przy ulicach Driggs i Russell 4/12; 4/14; 4/16 od godz.11am-4pm. <more> 1757507
  • price $:
  • name: Native Greenpointers
  • Contact:
  • Events   Prime Meridian Moving Jest profesjonalna, licencjonowana i w pelni ubezpieczona firma przeprowadzkowa. Przystepne uczciwe ceny, zadna praca nie jest dla nas za duza ani za mala. Na terenie miasta New York i wszystkich Stanow USA. Oferujemy rowniez storage oraz przewozimy rzeczy do Polski. Prime Meridian Moving to Polska firma konkurujaca z najlepszymi na rynku, niskie ceny dla uzytkownikow Bazarynki. Dzwoncie do Przemka, pomaga Polonii (i nie tylko juz od paru lat) Przeprowadzka? jak tak to tylko z nami ceny juz od $200 za przeprowadzke. <more> © 1032104_abo
  • price $: $200
  • name: Prime Meridian Moving - Przemek
  • Contact:
1032104
  • baner
  • Events 2021-04-12
  • Events © Zapraszamy na sobotnie wieczory taneczne ilosc osob ograniczona, rezerwacje telefonicznie. Garfield, NJ. <more> 1757520
  • price $:
  • name: Wisla Club
  • Contact:
  • Events 2021-03-31
  • Events © Zapraszam na poranek z polska ksiazka, ktore odbedzie sie przez zoom. Spotkania z roznymi ksiazkami sa cykliczne, jestem absolwentka polonistyki, kilkanascie lat pracowalam jako redaktor, m.in. ksiazek i czasopism do nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Mam doswiadczenie w pracy z dziecmi (tez grupami), doroslych wspieram w rozwoju osobistym, wsrod narzedzi, z ktorych korzystam, sa m.in. logodydaktyka, jestem mama czterolatka, ktory opowiada mi codziennie swiat. (niestety przy wstawianiu materialow na Bazarynke tekst czasem zostaje rozsypany, wiec prosze nie zwracac uwagi na ewentualne literowki itd.). zainteresowanych rodzicow i dziadkow prosze o kontakt telefoniczny. <more> 1755609
  • price $:
  • name: Sylwia
  • Contact:
  • Events Mark Rybstein,MD lekarz kardiolog. Specjalizacja:* choroby sercowo-naczyniowe * choroby wewnetrzne * wysoki cholesterol * wysokie cisnienie * badania kardiologiczne przedoperacyjne - tzw. klirens kardiologiczny *** Zapraszamy do nowo otwartej kliniki: 828 Utica Av. Brooklyn NY 11203 tel. 718-303-0851 w naglych przypadkach mozliwosc wizyty z dnia na dzien, EKG, ECHO SERCA, SPRAWDZAMY TETNICE szyjne, w gabinecie posiadamy Ultrasound. <more> © 1729665_abo
  • price $:
  • name: Mark Rybstein,MD
  • Contact:
1729665
  • Events 2021-02-19
  • © Al-Anon zapraszaja rodziny i przyjaciol osob uwiklanych w problemy alkoholowe na spotkania. Naucz sie jak pomagac sobie i innym. Grupa "odwaga do zmian" w kazdy piatek 7:30pm. Przy kosciele Sw. Stanislawa B&M 101 E 7th street, Manhattan NY. Nie ma zapisow, kazdy moze przyjsc. (po prawej stronie kosciola schodami w dol) grupa "Nadzieja" spotyka sie na platformie zoom (do odwolania) w kazda srode o 7pm (sa rowniez inne grupy na Skype) zadzwon jesli potrzebujesz pomocy po wiecej informacji, e-mail: odwaganadziejanyc@gmail.com <more> 1748788
  • price $:
  • name: Al-Anon
  • Contact:

Strona 1 z 1 « previous 1 next »

baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
Formularz

Copyright © 2000-2021 Bazarynka M.S. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. Use of this Web site constitutes acceptance of the Bazarynka M.S. User Agreement and Privacy Policy.

loader-ajax